Centrale Cliëntenraad

Kantoor 2022

De Centrale Cliëntenraad 

In de Centrale Cliëntenraad van Kwadrant komen onderwerpen aan bod die voor heel Kwadrant gelden. Leden van de cliëntenraden van de woonzorglocaties, cliëntenraad Zorg thuis en cliëntenraad Ondersteuning thuis zitten in deze Centrale Cliëntenraad. De Centrale Cliëntenraad overlegt diverse keren per jaar met de Raad van Bestuur. Minimaal eenmaal per jaar sluiten leden van de Raad van Toezicht van Kwadrant daarbij aan. 

Lees hier het jaarverslag van de Centrale Cliëntenraad.

Lees hier het jaarverslag van de Cliëntenraden.

 

Vergoeding en tegenprestatie

Van Kwadrant ontvangt u natuurlijk een onkostenvergoeding voor de kosten die u maakt, deze is wettelijk bepaald en kan in de vorm van een vaste vergoeding per maand of een vergoeding per jaar verrekend worden.

Daarnaast krijgt u automatisch een gratis lidmaatschap van servicepakket MeiJo van Kwadrant. Als pashouder van MeiJo profiteert u van leuke acties en aanbiedingen en u kunt meedoen aan gezellige uitjes of creatieve workshops. U ontvangt bovendien 3x per jaar het magazine JO! Kijk voor meer informatie op meijo.nl

Greunshie, 24 Appartement Greunshiem (2)

Denk en praat mee!

Bent u cliënt, familie, mantelzorger of anders betrokken bij Kwadrant? Wij maken graag gebruik van uw kennis en ervaringen. U kunt meedenken, meepraten en beslissen over zaken die onze cliënten raken.
Wij zoeken leden voor diverse cliëntenraden. Wilt u meer weten over wat u voor bewoners en cliënten kunt betekenen? We gaan graag vrijblijvend met u in gesprek. Wij kunnen bijvoorbeeld een gesprek organiseren met de cliëntenraad van de locatie waar u bij betrokken bent.
Neem gerust contact op via centraleclientenraad@kwadrant.nl of met team Recruitment van Kwadrant: Bel/app Marianne Bijlstra 06 110 405 71 of mail marianne.bijlstra@kwadrant.nl
Roosteraars 2023MRIJP 20240412 3745Final

Kunnen wij u helpen?

Neem contact op met ons Klant Advies Centrum

088 512 70 00

of mail ons

Naar boven