Cliëntenraad Zorg Thuis
Alle zorginstellingen zijn wettelijk verplicht een cliëntenraad te hebben. Dit is geregeld in de WMCZ (Wet Medezeggenschap Cliënten Zorginstellingen).
In de cliëntenraad zitten vertegenwoordigers van cliënten, hun familieleden, mantelzorgers of derden. Zij voelen zich betrokken bij de ouderen die thuis zorg ontvangen in het algemeen en het welzijn van cliënten in het bijzonder. De vertegenwoordiging is in het algemeen belang van cliënten, individuele zaken worden niet besproken in de raad.
Heeft u vragen, ideeën of opmerkingen of wilt u deelnemen in de cliëntenraad?
We komen graag met u in contact! Wij zijn bereikbaar via: clientenraadzorgthuis@kwadrant.nl

Vergoeding en tegenprestatie
Van Kwadrant ontvangt u natuurlijk een onkostenvergoeding voor de kosten die u maakt, deze is wettelijk bepaald en kan in de vorm van een vaste vergoeding per maand of een vergoeding per jaar verrekend worden.
Daarnaast krijgt u automatisch een gratis lidmaatschap van servicepakket MeiJo van Kwadrant. Als pashouder van MeiJo profiteert u van leuke acties en aanbiedingen en u kunt meedoen aan gezellige uitjes of creatieve workshops. U ontvangt bovendien 3x per jaar het magazine JO! Kijk voor meer informatie op meijo.nl

Denk en praat mee!
Bent u cliënt, familie, mantelzorger of anders betrokken bij Kwadrant? Wij maken graag gebruik van uw kennis en ervaringen. U kunt meedenken, meepraten en beslissen over zaken die onze cliënten raken.
Wij zoeken leden voor de cliëntenraad Zorg Thuis. Wilt u meer weten over wat u voor cliënten kunt betekenen? We gaan graag vrijblijvend met u in gesprek. Wij kunnen bijvoorbeeld een gesprek organiseren met de cliëntenraad.
Neem gerust contact op via clientenraadzorgthuis@kwadrant.nl of met team Recruitment van Kwadrant: Bel/app Marianne Bijlstra 06 110 405 71 of mail marianne.bijlstra@kwadrant.nl
